• Новини
  • Oнлайн-курс «Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП»

Oнлайн-курс «Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП»

Сучасний світ - це нові технології!
Зустрічайте онлайн-курс «Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП», який надає рівні можливості для всіх!

Ви працюєте в ЦНАП чи звернулись для отримання закордонного паспорта?
Ви хочете обслуговувати громадян і при цьому пишатись своєю роботою та чути від людей щире "дякую!"?
Ви не хочете чути у відповідь "на стенді все написано!", а хочете, щоб вам посміхались? 
Тепер ви знаєте як цього досягти, незважаючи на те, з якого боку процесу ви знаходитеся.

Долучайтеся до онлайн-курсу: https://goo.gl/aCF8Fa

Отримуйте сертифікат та діліться враженням з хештегом #цемійстандарт

Курс підготовлено за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що впроваджується компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ), та Офісу реформ адміністративних послуг (Проект експертної підтримки врядування та економічного розвитку (EDGE), який впроваджується канадською компанією Agriteam Canada Consulting Ltd, та за участі Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.

Ми - частина змін/We are the part of changes! 

Сучасний світ - це нові технології!
Зустрічайте онлайн-курс «Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП», який надає рівні можливості для всіх!

Ви працюєте в ЦНАП чи звернулись для отримання закордонного паспорта?
Ви хочете обслуговувати громадян і при цьому пишатись своєю роботою та чути від людей щире "дякую!"?
Ви не хочете чути у відповідь "на стенді все написано!", а хочете, щоб вам посміхались? 

ДрукE-mail

О новой Joomla на JooMix.org