• Новини
  • Як спрацював Центр надання адміністративних послуг за 9 місяців 2017 року

Як спрацював Центр надання адміністративних послуг за 9 місяців 2017 року

Центр надання адміністративних послуг функціонує з травня 2013 року, з січня 2015 року Центр розміщений за адресою, яка стала відома багатьом мешканцям нашого міста: вул. Горького, 32/6 (колишній магазин "Електрон"). Пріоритетом в роботі Центру є задоволеність та рівень довіри   його відвідувачів.

На сьогодні фізичні та юридичні особи через адміністраторів Центру можуть отримати більше 100 видів адміністративних послуг.

         За 9 місяців 2017 року через Центр надано 12808 послуг, що на 25 % більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Щодня Центр відвідує більше 200 осіб. В середньому за місяць у Центрі надається біля 1400 послуг, що на 30 % більше, ніж у  минулому році. В порівнянні з 2015 роком ця кількість збільшилась у 3 рази.

         З січня 2017 року у приміщенні ЦНАП надаються супутні послуги з копіювання, продажу канцелярських товарів, проведення оплати адміністративного збору. Підписаний договір з установою банку на встановлення і обслуговування платіжних терміналів для проведення оплати за адміністративні послуги шляхом безготівкового розрахунку. Це створює додаткові зручності для замовників послуг.

         З березня 2017 року адміністратори ЦНАП підключені до Державного земельного кадастру (ДЗК). За даною послугою до нас звертаються не лише мешканці міста, але і прилеглих районів, а це наповнення до міського бюджету. Витяг можна отримати у день звернення до Центру або замовити через електронний сервіс. З початку року адміністраторами Центру вже видано 334 витяги з ДЗК про земельні ділянки заявників.

         У квітні 2017 року у Центрізапроваджено інформування заявників про результат надання замовленої ними адміністративної послуги за допомогою СМС- повідомлення. З моменту запровадження такої новації до ЦНАП надійшло багато позитивних відгуків від відвідувачі, які відмічають, що це дуже приємно і по сучасному зручно.

         З 25 вересня 2017 року у Центрі відновлено прийом документів для надання дозволу на виконання будівельних робіт, видачу сертифіката на об'єкт будівництва та реєстрацію будівельних декларацій, що було тимчасово призупинено у зв'язку із змінами у містобудівному законодавстві.

         На даний час проводиться робота над розширенням переліку послуг, які можна замовити через ЦНАП, особливо найбільш затребуваних серед громадян. Так, планується надавати нові послуги у сфері архітектури та містобудування, а такожзапровадитиотримання через Центр паспорта громадянина України для виїзду за кордон та внутрішнього паспорта у вигляді ID-картки (біометричного паспорта).

         За кодом доходів "плата за надання інших адміністративних послуг" з початку року до міського бюджету надійшло 3,7 млн. грн. Крім того, за реєстрацію бізнесу та нерухомості до міського бюджету надійшло  203,4 тис.грн. адміністративного збору та 23,3 тис.грн плати за сертифікат на будівництво. 

ДрукE-mail

О новой Joomla на JooMix.org