• Новини
  • Діяльність ЦНАП за 9 місяців 2018 року

Діяльність ЦНАП за 9 місяців 2018 року

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) вже 5 років працює в місті. На сьогодні ЦНАП – це сучасний офіс, який діє за принципом «єдиного вікна», де громадяни можуть отримати більшість адміністративних послуг в залежності від життєвої ситуації. Пріоритетом в роботі Центру є задоволеність та рівень довіри його відвідувачів.

Рішенням Уманської міської ради 28.08.2018 року був затверджений новий перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. До Переліку послуг ввійшли нові послуги міської ради та центральних органів виконавчої влади, а загальна кількість адміністративних послуг, які можна замовити у ЦНАП збільшилась до 149 видів.

За 9 місяців 2017 року через Центр надано 15640 послуг, що на 22 % більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Щодня Центр відвідує більше 200 осіб. В середньому за місяць у Центрі надається 1738 послуг, що на 340 послуг більше, ніж у  минулому році. В порівнянні з 2015 роком ця кількість збільшилась у 4,5 рази.

Варто відзначити той факт, що зміна механізму призначення житлових субсидій викликала небувалий ажіотаж серед громадян, які забажали змінити місце своєї реєстрації. Як наслідок, починаючи з травня 2018 року щодня адміністратори Центру приймають до 100 заяв на реєстрацію місця проживання особи та зняття з реєстрації. З метою уникнення черг, в Центрі був запроваджений попередній запис на прийом до адміністратора за отриманням таких послуг. За 9 місяців цього року було надано майже 9 тисяч послуг з реєстрації особи, що склало 55% всіх послуг, які надаються у Центрі.

З травня 2018 року адміністратори Центру підключені до Реєстру територіальної громади м. Умань. Відтепер адміністратори можуть самостійно формувати та видавати заявникам довідку про реєстрацію місця проживання особи, якщо така інформація міститься в Реєстрі. Так, безпосередньо адміністраторами вже видано 64 таких довідки.

Відвідувачами Центру є різні категорії громадян, в тому числі особи з інвалідністю та інші мало мобільні групи. Між Центром надання адміністративних послуг і Управлінням праці та соціального захисту населення укладена угода про співпрацю, яка передбачає надання транспортних послуг та послуги «представництво інтересів» для осіб з особливими потребами. Такими послугами вже скористалося 18 громадян нашого міста. Це є вагомий показник наближення адміністративних послуг до кожного громадянина, незалежно від їхніх можливостей.

З метою створення умов для оплати адміністративного збору на робочому столі адміністратора розміщенобанківський POS-термінал. Крім того, в приміщенні Центру працює термінал програмно-технічного комплексу самообслуговування.  Відвідувачі можуть здійснити оплату на свій вибір готівкою або банківською карткою, не виходячи з приміщення. Ця новація має дуже позитивну оцінку громадян.

З метою створення належних умов для прийому громадян в приміщенні Центру були проведені ремонтні роботи та розширено зону очікування та обслуговування на 40 кв.м. Тут планується розміщення робочих станцій для надання адміністративних послуг з оформлення та видачі  паспортів громадянина України для виїзду за кордон та внутрішнього паспорта у вигляді ID-картки. На даний час проводяться роботи з організації каналу конфіденційного зв'язку в мережі Національні системи конфіденційного зв'язку та підключення адміністраторів до Єдиного державного демографічного реєстру.

Неабияку роль в якісному надання адміністративних послуг відіграє інформування громадян та зворотній зв'язок. Діє окремий веб-сайт Центру, інформація на якому постійно оновлюється. Також маємо активну сторінку у facebook, де користувачі можуть поставити запитання щодо порядку надання адміністративних послуг та отримати кваліфіковану відповідь он-лайн.

За кодом доходів "плата за надання інших адміністративних послуг" за 9 місяців 2018 року до міського бюджету надійшло майже 3,5 млн. грн.  Крім того, до бюджету міста надійшло  191 тис.грн. адміністративного збору за реєстрацію бізнесу та нерухомості та 33,3 тис. грн. плати за сертифікат на будівництво.

Таким чином діяльність ЦНАП  не лише створює сервіс для громадян, а й сприяє наповненню міського бюджету.

Наказом Міністерства юстиції України наш ЦНАП  один з чотирьох в області включений до пілотного  проекту з надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану. Такі послуги планується надавати на початку 2019 року.

 

ДрукE-mail

О новой Joomla на JooMix.org