Звіт за І півріччя 2018 року

Для якісного надання адміністративних послуг громадянам нашого міста функціонує Центр надання адміністративних послуг. Пріоритетом в роботі Центру є наближення послуг до людей, задоволеність та рівень довіри відвідувачів.На сьогодні фізичні та юридичні особи через адміністраторів Центру можуть отримати більше 120 видів адміністративних послуг.

         За І півріччя 2018 року через Центр надано 9221 послуга, що на 800 послуг більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Щодня Центр відвідує біля 200 осіб. В середньому за місяць у Центрі надається 1500 послуг.

         З травня 2018 року спостерігається значне збільшення звернень до Центру для отримання послуг з реєстрації місця проживання особи та зняття з реєстрації. З метою уникнення черг, в Центрі був запроваджений попередній запис на прийом до адміністратора за отриманням таких послуг. Протягом травня - червня було надано 2516 послуг  у паспортно-міграційній сфері. Всього такі послуги займають 58 % всіх послуг, що надаються через ЦНАП.

З метою створення умов для оплати адміністративного збору на робочому столі адміністратора розміщено POS-термінал. Крім того, в приміщенні Центру працює термінал програмно-технічного комплексу самообслуговування.  Відвідувачі можуть здійснити оплату на свій вибір готівкою або банківською карткою, не виходячи з приміщення. Ця новація має дуже позитивну оцінку громадян.

         З травня 2018 року адміністратори ЦНАП підключені до Реєстру територіальної громади м. Умань. Відтепер адміністратори можуть самостійно формувати та видавати заявникам довідку про реєстрацію місця проживання особи, якщо така інформація міститься в Реєстрі. Так, безпосередньо адміністраторами вже видано 12 таких довідок.        

         З метою забезпечення належної організації надання адміністративних послуг з оформлення та видачі  паспортів громадянина України для виїзду за кордон та внутрішнього паспорта у вигляді ID-картки, створення умов для прийому громадян в приміщенні Центру були проведені ремонтні роботи та розширено зону очікування та обслуговування на 40 кв.м. На даний час проводяться роботи з організації каналу конфіденційного зв'язку в мережі Національні системи конфіденційного зв'язку та підключення адміністраторів до Єдиного державного демографічного реєстру.

         Проводиться робота над розширенням переліку послуг, які можна замовити через ЦНАП, особливо найбільш затребуваних серед громадян. Підготовлено проект рішення сесії міської ради, яким буде запроваджено нові види послуг, а загальна їх кількість збільшиться до 150 видів.

         За кодом доходів "плата за надання інших адміністративних послуг" за І півріччя 2018 року до міського бюджету надійшло 2,7 млн. грн., що на 350 тис.грн більше, ніж за аналогічний період минулого року.  Крім того, до міського бюджету надійшло  101,6 тис.грн. адміністративного збору за реєстрацію бізнесу та нерухомості та 16,3 тис. грн. плати за сертифікат на будівництво.

ДрукE-mail

О новой Joomla на JooMix.org